HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Undorító

fehgyu 2011.09.23. 11:06

Bartha Csaba ügyvezető megsértődött.
Ne nem most - bár lehet, sőt biztos, hogy most is megfog - hanem Leo Beenhakker bemutatásakor.
Akkor ugyanis, a sajtótájékoztatón azt mondta, a holland Újpestre való szerződésének megvan az anyagi fedezet - három évre.
Akkor én megkérdeztem, hogy ugyanez elmondható-e a játékosok fizetéséről is?
A válaszként Bartha csak annyit mondott: igen.
Hozzátette, unja már ezeket a kérdéseket.
Nos, ma végérvényesen kiderült: Bartha ott, akkor, nekem a szemembe hazudott.
A mai NS-ben Pollák Zoltán arról vall, volt, amikor korgó gyomorral kellett pályára lépni, mert nem volt pénze enni, ma pedig kirakják a családjával együtt az albérletből, mert nincs pénze a bérleti díjra.
Mert az Újpest tartozik neki.
Mert az Újpest tegnap még egy részét sem tudta kifizetni a tartozásnak.
Nem tudom, ez hogyan lehetséges, hiszen Bartha Csaba nagy nyílvánosság előtt jelentette ki, hogy ilyen három évig nem fordulhat elő Újpesten, mert addig biztosítva van minden anyagi feltétel.
Tehát - Bartha Csaba hazudott.
Igaz, ez nem vígasztalja Pollák Zoltán.
Mondjuk, igazán bicskanyitógató, amit elmond.
„Csütörtökön is jeleztem Bartha Csaba ügyvezető igazgatónak, hogy szorult helyzetben vagyok, mert pénteken ki kell fizetnem a lakás bérleti díját, de nincs miből – mondta a Nemzeti Sportnak Pollák Zoltán. – Kértem, hogy adja oda azt a pénzt vagy legalább egy részét, amivel az Újpest tartozik nekem, de nem tudta teljesíteni a kérésemet. Megértő volt, de a vége az lett, hogy kirúgott, mert sokba kerülök, és a klub nem tud fizetni. Pénteken nem tudjuk kifizetni az albérletet, így mennünk kell. Hogy miként és hova, fogalmam sincs."
„Sokan talán el sem hiszik, de volt olyan meccs, amelyen üres gyomorral léptem pályára – elevenítette fel egyik hihetetlen történetét a játékos. – Akkor a bajnoki cím volt a tét, mi pedig Pakson játszottunk, de nekem nem volt pénzem arra, hogy egyek. Korgó gyomorral futballoztam, de nemcsak én, mások is. Ki is kaptunk. Ez csak az egyik bajnoki volt a sok közül, amelyiken ilyen helyzetben voltam, voltunk. Előfordult, hogy nem volt mit ennünk, és már arra gondoltam, hazamegyek édesanyámhoz. A többiek hallgatnak, de nálam betelt a pohár. Sajnálom a drukkereket és a patinás klubot, de én ezt nem tudom így tovább csinálni."
A védő eddig nem sok jót kapott a fővárosi kluboktól. Hét év alatt hét albérletben lakott, de mindegyikből költöznie kellett. „Persze hogy kitettek mindenhonnan, mert a fizetésem folyamatosan csúszott, mindenhol elmaradtunk a bérleti díjjal. Legutóbb nyáron kellett költöznünk. Akkor az Újpest tulajdonosának egyik lakásában éltünk. Éppen edzőtáborban voltam a csapattal, amikor szóltak, hogy költözni kell. Nem is értettem, miért. A főnököm ingatlanja volt, de ott is fizetnem kellett, s egyszer csak szóltak, hogy azonnal el kell hagyni a lakást. Az volt az ajánlat, hogy költözzek ki a pályára, a családom meg menjen, ahová akar. Most meg az utcán leszünk hamarosan. Hiába kértem az Újpest tulajdonosát, hogy legalább a kislányomra való tekintettel fizessen, nem értem el semmit."
Pollák Zoltán egyedül szólal meg az Újpestből, a többi játékos hallgat. Legalábbis hivatalosan. A futballista elmondása szerint eddig többször jelezte, szüksége lenne arra a pénzre, amellyel tartozik neki a klub, de csak hitegették.
„Az utóbbi időben az volt a válasz, hogy majd a jövő héten kapok. Csütörtökön már az sem. Bartha Csaba nem kért időt, azt mondta, nem tud fizetni. Minden hónapban hatalmas balhé volt abból, hogy kértem, ami jár nekem, amiről papírom van. Csak annyit szerettem volna megkapni, ha már megállapodtunk, egy fillérrel sem többet. Folyamatosan arról van szó, hogy egy futballista mennyit keres. Tessék, én most újpestiként elmondtam: ennyit."
Már az is érdekes, hogy éhesen kell egy NBI-es játékosnak pályára lépni, az meg egyenesen felháborító, hogy a tulajdonos kiteszi a játékost a lakásából, amit azért nem fizet a futballista, mert ő nem ad neki időben fizetést.
Ez nem is felháborító.
Ez undorító.
Mint ahogy Bartha Csaba viselkedése is. Gondolom, ő nem éhezik, gondolom, neki van hól laknia.
Nem tudom, tud-e tükőrbe nézni reggelente?
Én a helyében nem tudnék - legfeljebb, ha minden nap szembe köpném magam!

Fehér György
 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr423248007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása