HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

A ló másik oldala

fehgyu 2012.04.25. 18:39

Engem aztán tényleg nem vádolhat senki azzal, hogy bármilyen szinten is védeném azokat az embereket, akik belekeveredtek a bundabotrányba.
De....
Úgy érzem, a nyomozók átestek a ló túloldalára.
Legalábbis a REAC-ot illetően.
Ma már mindenki számára nyilvánvaló, hogy Rákospalotán az elmúlt években a játékosok legalább 70 százaléka benne volt a fogadási csalásokban.
Ám az is biztos, hogy nem mindenki.
Ez azonban cseppet sem érdekli a nyomozókat, lassan mindenkit behurcolnak és meghurcolnak, aki valaha felvette a sárga-kék mezt.
Nyerges Krisztiánról már akkor elmondtam, hogy szinte lehetetlennek tartom a bundázását, amikor bevitték kihallgatásra.
Nyerges azóta nem játszhat a csapatban, pedig....
Pedig tegnap elmondta, őt egy olyan meccs manipulálásával gyanúsítják, amin nem is játszott.
"Nem csináltam semmit, nem kaptam pénzt, nem fogadtam, nem lőttem öngólt, és nem csaptam be senkit. A történet teljesen abszurd. Azt elismerem, hogy én is gyanúsított vagyok, csakhogy olyasmivel vádolnak, amihez semmi közöm. A Honvéd–REAC Ligakupa-meccs kapcsán kerültem úgymond a rendőrség látókörébe. A kispestiek öt nullára győztek ellenünk, és én azon a mérkőzésen nem is játszottam. Ott ültem a lelátón" - nyilatkozta tegnap Nyerges, aki azt is elismeri, akár a lelátón ülve is befolyásolhatta volna a meccs kimenetelét, hiszen akár az öltözőben, akár a meccs előtt megbeszélhette társaival az eredményt. De....
"Engem konkrétan azzal vádoltak meg, hogy benne voltam a kollektív csalásban. Jól hallotta, az egész keretet meggyanúsították, hogy azt a meccset eladtuk, elcsaltuk, megbundáztuk. Kérdem én, miért lett volna szüksége bárkinek tizenvalahány labdarúgót beavatni egy ilyen mocskos akcióhoz?"
Azaz a nyomozók úgy gondolják, mindenkit meggyanúsítanak, aki abban az időben a REAC játékosa volt, így csak benne lesznek a körben a bűnösök is.
Igen ám, de ott lesznek azok is, akik ártatlanok.
A gyanú árnyéka rájuk is vetül.
És nem mellesleg ők sem játszhatnak addig, amíg be nem bizonyosodik ártatlanságuk.
Most mondhatja a kedves olvasó, hogy mondhat bármit Nyerges, róla még nem derült ki, hogy ártatlan.
Ez valóban így van, kiderült viszont Szántai Leventéről, a REAC egykori kapusáról.
Pontosabban nagyon kacifántosan megmagyarázták, miért is szüntették meg ellene az eljárást.
Fazekas Géza, a KNYF szóvivője elmondta: a kapust egy mérkőzés manipulálásával gyanúsították meg, ugyanakkor "ezen cselekmény kapcsán az eljárás során olyan, egymásnak ellentmondó és kizáró bizonyítékok merültek fel, amelyek miatt nem lehetett kétséget kizáróan bizonyítani, hogy részt vett volna a manipulációban". Így Szántai vonatkozásában a KNYF megszüntette az eljárást.
A futballistát foglalkoztató másodosztályú Mezőkövesd honlapján arról számolt be, hogy a kapus a Magyar Labdarúgó Szövetség versenybizottságának döntése értelmében visszakapta játékengedélyét.
Igen ám, csak közben Szántai helyére igazolt kapust a Mezőkövesd, azaz a kollektív büntetésnek köszönhetően ő akár el is veszítheti kenyérkereseti lehetőségét.
Azt mondom, bűnhődjön egész életében az, akinek bűnhődnie kell, de a nyomozók jobban figyeljenek oda a részletekre.
A kollektív büntetés ugyanis már rég kiment a divatból.

Fehér György
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr134473302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása