HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Pompernek gyermeke élete sem számít

fehgyu 2012.03.28. 18:57

Tegnap újabb REAC játékosokra csapott le a rendőrség. Olyanokra, akiknek a neve már sokaknak mond is valamit.

Torma Gábor például egykor labdarúgásunk egyik megváltója volt – vagy legalábbis annak volt kikiáltva. Játszott külföldön, volt válogatott, és évekig a REAC csapatkapitánya volt. Tán épp ezért volt felkészülve arra, hogy egyszer érte is eljönnek a rendőrök. A szüleinek is szólt: ne lepődjenek meg, ha egyszer egyenruhások csöngetnek majd nála.
Ez tegnap meg is történt, igaz, mint azt Torma elmondta, nem bilincsben vitték el, és ez azért jelent valamit – ha nem is túl sokat.

Ha van REAC játékos, akiről nem gondoltam volna, hogy a neve egyáltalán felmerül ebben a posványban, az Nyerges Krisztián.
Az a Nyerges, aki évek óta a REAC-ban játszik, aki már az NBI-es tagság kiharcolásában fontos szerepet töltött be.
Akit Kutasi fiaként szeretett, aki Kutasi halála után góljánál az égbe mutatott, aki Kutasi temetésén kisírt szemmel állt a sír mellett.

Remélem, bebizonyosodik, ő nem verte át, nem támadta hátba Kutasit.

És akin már meg sem lepődők, az Pomper Tibor.

Az a nagyképű játékos, akit egyszer már eltiltottak bundázás miatt. Az MLSZ-nek talán akkor nem lett volna szabad visszaengedni a pályára.

Jelleméről sokat elmond az, amit Hevesi Tamás nyilatkozott róla. A népszerű énekes, na és nem mellesleg pro liszenszes edző rendkívül csalódott, és dühös azokra a REAC-játékosokra, akik a 2008/09-es idényben az ő edzősködése alatt - a gyanú szerint - mérkőzéseket csalhattak el.

-        2009 végén kerültem a REAC-hoz, de így most átgondolva, becsapva érzem magam, és megkérdőjelezem, hogy miért én lettem a tréner - mondta a topliga.hu-nak Hevesi. - Remélem, hogy a szakma döntött mellettem, de az is lehet, hogy mivel idegen területről jöttem, és jóhiszemű embernek ismertek, ezért tettek a csapat élére. Felháborító ez az egész, odamentem becsülettel, új szemlélettel, megpróbáltam önbizalmat adni a játékosoknak, de lehet, hogy csak én hittem ebben az egészben. Az egész futballpályafutásomat meghatározta az az időszak. Ki tudja, hogy mit érhettünk volna el, ha nem az "okosság" megy, hanem becsülettel, tisztességesen végzik a játékosok a dolgukat. Persze, egyelőre még csak gyanúsítások vannak, ezt ne feledjük, de ha kiderül, hogy ezek a futballisták benne voltak a bundabotrányban, akkor a jogi lehetőségeknek megfelelően megteszem a szükséges lépéseket. Az említett névsorból egyedül Nyerges Krisztiánban csalódnék óriásit, ha kiderülne, hogy bundázott, de remélem, hogy ez nem így lesz. Amint megtudtam a névsort, Pomper neve hallatán arra gondoltam, pár hete beszéltem róla Kutasi Róberttel, és Robi szó szerint azt mondta nekem: Pomper a gyermeke éltére megesküdött, hogy nem bundázott.

Én azért remélem, Pomper gyermekének nem esik bántódása, hiszen édesapja tegnap beismerő vallomást tett.

Néhány héttel az után, hogy épp gyermeke életére esküdött.

Bennem valami eltört – folytatta a tréner. - Innentől kezdve kiben bízzon az ember? Lehet, hogy a következő csapat ugyanúgy benne van, mert nem csak a REAC-nál történtek ilyen dolgok. Pedig nem kerestek rosszul a REAC akkori futballistái, az egyik gyanúsított játékos 600 ezret kapott havonta, és ezek mellett - a gyanú szerint - még manipulálta a meccseket. Vannak gondolataim arról, hogy kik lehetnek még benne, és sajnos, nem csak játékosokról beszélek. Amíg meg nem tisztul a magyar futball, amatőrré kellene tenni az egészet. Lehet, hogy sokan nem értenek ezzel egyet, és biztos vannak hátrányai, de egy játékosnak meg kellene mondani, hogy vagy kap 100 ezer forintot, és csinálja azt, amit elvileg szeret, vagy elmehet egy csavargyárba ugyanennyiért dolgozni. Az NB I, az NB II és az NB III színvonala nem lenne rosszabb, mert a tehetséges futballisták, akik szeretnek focizni, ugyanúgy játszhatnának. És természetesen az ellen sincs kifogásom, hogy ha valaki eredményt ér el, akkor azért megkapja a prémiumot, de a semmiért nem szabad több százezret fizetni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr464346331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása