HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Életveszély okozásával vádolták meg Berkit

fehgyu 2012.07.23. 13:56

Úgy néz ki, kiderül, Berki Krisztián megint hazudott.
Sőt, egy pszichiáter szerint Berki notorikus hazudozó, aki egy külön világot épített fel maga köré, és ő valóban elhiszi azt, amit mond. Nem is fogja fel, hogy hazudik, ráadásul úgy gondja, ő van a középpontban, és amikor ezt nem érzi, mindig csinálnia kell valamit, hogy rá figyeljenek.
A mostani történet nem egyszerű, ha nem ismernénk Berki előéletét, azt mondanánk, hogy egy állítás, egy tagadás.
Berki, múlt héten, amikor még a Vác tulajdonosának állította be magát, autós üldözésbe keveredett. Váci hazugságairól ugyan még egy mondatott sem ejtett ki a száján, ezzel az esettel viszont azonnal a médiához rohant. Elmondta, hogy a  Megyeri-hídon egy Opel sofőrje le akarta szorítani az útról. Miután ez nem sikerült, hátulról nekiment Berki kocsijának. A saját Facebook oldalára kiposztolt történetet változtatás nélkül olvashatják. (Még a helyesírási hibákat sem javítottam ki benne)
- Kb:19ó20p-kor egy Opel zafíra tipusú gépkocsi előszőr leakart szorítani a szallagkorlàt írànyàba majd hàtúlról szàndékosan belemjött a megyeri hídon miközben Vàc irànyàba tartottunk majd nem àllt meg,és elhajtott...a Vàci rendőrkapitànysàgon állítjàk nem történt cserbenhagyàs mivel az autóm nem pördült meg az úttesten,és nem történt segitségnyújtàs elmulasztàsa sem a balesetet okozó részéről mert Totti-val nem sérültünk meg!!!!! Panasszal élhetünk amit majd kivizsgálnak...mi ez ha nem `CSOKIORSZÀG`"
A fourfourtwo magazin internetes változata természetesen azonnal megkereste a Berkit.
- Most is az események hatása alatt vagyok - kezdte Berki. - Még mindig itt vagyunk barátommal, Tóth Zoltánnal a váci rendőrségen, ahol feljelentést tettünk. Zoli mellettem ült az autóban, s mivel vezetéstechnikai instruktor, aki a motoros edzéseimet irányítja, pontosan meg tud ítélni egy ilyen szituációt. Szóval az történt, hogy éppen a Vác edzőmeccsére mentünk, amikor a belső sávban haladó Opel mögé érkeztem. Szerettem volna megelőzni, vártam, hogy félrehúzódjon, de ehelyett többször is ráfékezett. Aztán mégis lement jobbra, de amikor mellé értem, hirtelen átjött a sávomba, és neki akart szorítani a szalagkorlátnak. Reflexből elrántottam a kormányt, és hatalmas szerencsém volt, hogy elkerültem az ütközést. Ezután sikerült megelőznöm, majd visszalassítottam normál tempóra. Zolival próbáltunk magunkhoz térni, amikor a visszapillantóban láttam, hogy az Opel nagy sebességgel közeledik felém. Azt hittem, majd lelassít, ehelyett belém jött hátulról – nyilatkozta Berki, aki elmondása szerint később maga elé engedte az Opelt, hogy lefényképezhesse, majd az autóból megpróbálta hívni a rendőrséget a 112-es segélyhívó, illetve a 107-es telefonszámon, de hiába. - Húsz percig csak az automata szólt hozzám, hogy várjak a kezelőre... Ezért amikor beértünk Vácra, a rendőrségre hajtottam, és megtettem a feljelentést.
Mivel szerencsére nem történt személyi sérülés, az Opel tulajdonosa nem követett el cserbenhagyást. A hatályos jogszabályok szerint - amennyiben a szándékosság megáll, és erre jó esély van a bizonyíték és a szemtanú miatt - azonban az opeles akciója bűncselekménynek minősülhet.
A sztori vadregényes, és az az érdekes benne, hogy mint sok más történetnek Berki a főszereplője. Sőt, most akár a pozitív hős is lehetne.
Ha nem tudnánk a másik fél álláspontját.
A Bors című újság ugyanis megtalálta a 39 éves Gábort, három és másfél éves kislányát vitte haza a nagyszülőktől. Ő vezette azt a bizonyos Opel Zafirát.
– A belső sávban haladtam, éppen előztem, amikor hátulról villogni kezdett, hogy húzódjak le. Meg sem várta, míg ezt megteszem, jobbra, teljesen szabálytalanul kivágott, megelőzött, elém került, majd nyomott egy satuféket, én meg belementem. Mutattam neki, hogy húzódjon le, mikor már a középső sávban voltam. Ekkor mögém jött, lefotózott, majd elhajtott – emlékezett az életveszélyes pillanatokra Gábor. – A hátsó ülésen ült a három és a másfél éves gyerekem, a nagyobb majdnem sírni kezdett, amikor mindez történt. Berki Krisztián ezzel az akciójával nem csak engem, őket is életveszélynek tette ki. Ez volt este fél nyolckor. Hajnali fél kettőkor pedig jött a rendőrség azzal, hogy cserbenhagyásos balesetet okoztam – mesélte a sofőrként dolgozó férfi, akit majdnem elvittek a családja mellől. Bediktálta a történteket, és kérte, hogy kérjék ki a felvételeket, mert azon jól látszik, mi történt valójában.– A rendőrök megkérdezték, miért nem tettem feljelentést, de hát néhány óra múlva már kint is voltak a lakásomon, másrészt csak egy német rendszámú sportautót láttam. Nem én vagyok a cserbenhagyó. Berki Krisztián hagyott minket cserben, és veszélyeztette a gyerekeim és az én életemet – mondta felháborodottan a férfi.
– Olvastuk a különböző cikkekhez a hozzászólásokat, miután Berki Krisztián azt állította, hogy a férjem le akarta őt szorítani az útról. Olyanokat írtak, hogy miért nem lőtt utána, ami érzékenyen érintett minket. Ezután döntöttük el, hogy a nyilvánossághoz fordulunk – mondta Gábor felesége a Borsnak.
Az ellentmondást tetézik, hogy a napilapnak sikerült elérnie Tóth Zoltán vezetéstechnikai instruktort, aki állítólag Berki mellett ült az eset alatt.
- Pont arról beszéltünk, hogy nem normális, amit ez a férfi csinál. Le akart szorítani minket az útról, csak Krisztián lélekjelenlétén múlt, hogy nem történt baleset. Láttuk a gyerekülést az autóban. Nem tudtuk, hogy ült benne két kisgyerek, de akkor meg főleg nem értem, hogy miért csinálta mindezt – nyilatkozta Tóth Zoltán.
Az egésszel csak az a baj, hogy ennek ellenére is furcsa ez a történet.
Bárki el tudja képzelni egy kétgyermekes családapáról, hogy a gyerekeit veszélyeztetve „megtámadja” Berki Krisztiánt?
És azt, hogy az elmúlt évek negatív szereplője - akiről lassan kiderül, hogy az sem igaz, amit kérdez - agresszíven vezet, és rávillog az előtte lassabban haladó autóra, majd azt megelőzve rálép a fékre?
Nos, mindenki eldöntheti, melyik sztorit hiszi el.

Fehér György 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr954672714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása