HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Én vagyok a hülye...

fehgyu 2012.07.18. 14:57

Tényleg úgy érzem, hogy én vagyok a hülye – már bocsánat a kifejezésért.
De tényleg, velem lehet valami gond, ha nem értem, miként hozhat döntéseken Vácon az a Berki Krisztián, aki lényegében még senki – legalábbis a mai napon – a klubnál, és miként van az, hogy amikor ez kiderül, amikor a váci közgyűlés felfüggeszti a munkavégzés alól azt az edzőt, aki Berki odavitt, mégis ez az edző tartja a tréningeket.
Mint két nappal korábban megírtam, a Dunakanyar-Vác Labdarúgó Kft. taggyűlésén az egyesület jelenlévő képviselője is elismerte, jogtalan lépés volt Híres Gábor leváltása, mert az angolok egyetlen fillért sem fizettek még a klubbért, a szerződés még nincs aláírva, tehát az angolok nem tulajdonosok, Berki nem ügyvezető.
Mindennek a Mózner – Szabados edzőpáros itta meg a levét, mert a közgyűlés kimondta, hogy a következő intézkedésig nem edzhetik a csapatot.
A káoszhelyzetet bonyolította, hogy hétfőn egy másik befektetőjelölt is jelentkezett a Dunakanyar-Vác Labdarúgó Kft. megvétele céljából. Mint az egyesület weblapjáról bárki megtudhatja, „a befektetőjelölt nagy érdeklődést mutat a váci labdarúgás iránt, tetszik neki az utánpótlás-nevelési koncepció is, így a következő napokban párhuzamos tárgyalások várhatóak.”
Berkit azonban ez sem zavarta, miként az sem, hogy edzőit felfüggesztették.
Belső informátorom szerint – és elhihetik, itt most a váci labdarúgáshoz nagyon közel álló személyről beszélek – ugyanis a felfüggesztés után is Mózner János tartja az edzéseket.
Persze, gondolom, nem az ő fejéből pattant ki, hogy lényegében „szarnak” a taggyűlési döntésre, nyilván ő is csak „parancsot” teljesít.
Nyilván Berkit sem zavarta, hogy lényegében kimondták: ő az adás-vételig lényegében ugyanolyan vendég a váci futballisták között, mint én lennék, ha lemennék közéjük.
Így fordulhat elő, hogy az ő emberei – bocsánat, bábjai – vezetik az edzést, sőt, a mai, immár lejátszott BKV elleni edzőmeccsen is a munkavégzés alól felfüggesztett edzők dirigálták a csapatot a kispadról.
Mint mondtam, nyilván én vagyok a hülye, hogy nem értem, ez miként lehetséges.
Persze, az is lehet, hogy minden megoldódik. A klub weblapjának mai gyorshíre szerint ugyanis „A mai napon a főtulajdonos képviselője tárgyalt az angol befektetővel a szerződés véglegesítése érdekében. Ezen egyeztetés sikerrel megtörtént. Amennyiben további jogi akadály nem következik be, a holnapi napon aláírásra kerülhet a kontraktus.”
Hát, mit mondjak, a „párhuzamos tárgyalások” nem tartottak tovább két napnál, azaz az új befektetőjelölt talán még az elképzeléseit sem mondhatta el. Mindez azt is jelenti, hogy holnap hivatalosan váci király lehet Berki, és csak remélni tudom, hogy a klub körüli helyzet gyorsan normalizálódik.
Persze, ehhez holnap előbb fizetni – mármint az angoloknak – majd szerződést aláírni kell.
És mint láthatjuk, a magyar labdarúgásban bármi megtörténhet.
Még az is, hogy holnap kifizetik a vételárat, és aláírják a szerződést.
És az is, hogy nem.
Ezen sem lennék meglepve.

Fehér György

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr204664413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása