HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Zsarolás - vagy nem zsarolás?

fehgyu 2011.10.14. 16:12

Néhány héttel ezelőtt nagy felzúdulást váltott ki a Zsarolás a Hungária körúton címmel írt cikkem.
Tudják, az, amiben azt ecseteltem, miként lehetetlenítenek el játékosokat az MTK-nál, ha azok nem írják alá új szerződésüket.
Akkor tiltakozott a klub - sőt, arról is tudomást szereztem, hogy Domonyai László a beperlésemre készült -, és hivatalosan tiltakozott Kákonyi Dániel játékos is. Hivatalosan, az ő általa aláírt nyilatkozatban, amit nem is ő küldött el nekem. Azt már hagyjuk, hogy azóta hányszor beszéltem a játékossal, és miket mondott nekem, mert nem az a cél, hogy ő nehéz helyzetbe kerüljön.
Bár nem tudom, ennél kerülhet-e nehezebb helyzetbe a következő időbe.
Szerződése ugyanis a bajnokság végén lejár, és utána jártam, miként változott meg az élete a cikk megjelenése óta.
Nem, nem őt kérdeztem, informálódtam, edzésre jártam.
Nos, Kákonyi még mindig nem írt alá új szerződést, és bár nem sérült, még mindig nem játszott egyetlen percet sem a csapatban. Sőt, továbbra sem edz a csapattal.
Persze, öltözői pletykák szerint azonnal a csapatban találná magát - ha aláírná az új szerződését. Sőt, azt hallani, Domonyai már fél éves hosszabbítással is beérné - ebben az esetben talán még fél évet játszadozhatna a futballistával.
Az igazság "odaát van"!

Fehér György
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr543303176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása