HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Igazság vagy hazugság?

fehgyu 2011.09.06. 08:56

Az elmúlt két napban több hozzászóló is azt írta, hazudok. 
Ezt mindenkinek a szíve joga eldönteni, hiszen ez az internet világa, itt mindenki azt ír, amit akar. Volt, aki horogkeresztek rajzolásával gyanúsított meg, igaz, tán nem olvasta el figyelmesen a cikkem. Én ugyanis nem az MTK-t, mint csapatot szidtam, még csak nem is a játékosokat. Nem használtam egyetlen, becsmérlő szót sem a klubbal kapcsolatban, annak eredményeit és múltját is elismerem. Sőt, épp az a gondom, hogy egy ilyen csapatot szétzüllesztettek. (Az elmúlt 3 évben több tucat, az MTK sikereiről beszámoló cikket írtam, a focistákon át a gyerek és a női csapaton keresztül, a karatésok vagy épp a jégkorongosokon át a jégtáncosokig)
De ezt nem kell magyarázni.
Ez a hozzászóló egyébként ma regisztrált az oldalon, és csupán két hozzászólása volt. Az én két cikkemhez. 
De mint mondtam, ez nem gond, ez az internet világa.
Megtehetném, hogy kimoderálom hozzászólását, de nem teszem.
Mindenki elolvashatja itt, az oldalon, mert ez az ő véleménye a két cikkről - pontosabban rólam -, és én tiszteletben tartom ezt. És igazából talán nem is engem minősít.
Mondjuk az furcsa, hogy szinte régi ismeretségünkre hivatkozik, bár a nevét nem adja ki.
Persze, egy másik netes oldalon igen.
Újlaki Tamás ott elmondja, hogy 1998-ban a Szarvason rendezett játékvezető edzőtáborban zöld fogkrémmel horogkeresztet rajzoltam az ágyneműjére. Ezek szerint tényleg ismerjük egymást - igaz, azóta talán nem is találkoztunk. Így arról, hogy milyen ember lett, még véletlenül sem nyilatkoznék. Annak ellenére sem, hogy ő ezt mindezt megteszi rólam hozzászólásában - természetesen álnév mögé bújva.
Nem szoktam hazugságokat írni, és hazudni sem szoktam.
Bevallom, nagy hülyeség volt, de nem tagadom: 14 évvel ezelőtt ez valóban megtörtént.
Sajnos.
Nem vagyok rá büszke.
Ám Tamás a másik netes oldalon is elmondja az igazságot.
Még abban a percben bocsánatot kértem tettemért, hülyeségemért, sőt, az ágyneműjének kimosására is jelentkeztem. Mondjuk ő úgy emlékszik, hogy felszólított engem a mosásra, de mindegy.
Baromságot csináltam, és beláttam azt. (Vajon egy antiszemita ember így viselkedik?) Persze, az ember hibái egyszer visszaütnek. Bevallom, én már nem emlékeztem a történtekre, sőt, Tamás arcát sem tudom magam elé idézni, ám úgy néz ki, benne mélyen megmaradt cselekedetem, és ezt sajnálom.
Akkor nem megbántani akartam, még ha ez is lett belőle. A játékvezetők összetartó társaság, és egy ilyen edzőtáborban sok poén előfordul.
Ez nem volt az - bár hülye fejjel annak szántam. Nem gondoltam bele, mit jelent ez számára. Tényleg nem sült el jól, és ha még mindig megbántva érzi magát, akkor most itt még egyszer elnézést kérek tőle.
Bár akkor úgy látszott, nem haragszik, vagy legalábbis megbocsátott ezért a baromságért, mert Szarvasról az autójával ő hozott haza Budapestre - azzal a társammal együtt, akivel ezt a hülyeséget elkövettem.
De vissza a cikkhez: nem szoktam hazugságokat írni.
Most sem tettem.
Az MTK nyilatkozatát is mindenki olvashatta itt a lapon. Közreadtam, annak ellenére, hogy bár a játékos aláírását tartalmazza, nem tőle, hanem az MTK-tól jött.
Persze, van, akinek az igazság fáj. (Nem tagadom, néha nekem is)
És most nem az MTK-ról, hanem általánosságban beszélek. Nem az MTK-val bajom, a jelenséggel, ami talán sok más klubnál megvan, de nekem most ez az információ jutott tudomásomra.
Persze, vannak, akik az igazságot minden eszközzel el akarják fedni.
Mert ha kiderül, borul vele a bili is.
És akkor sok szemét kerülhet a felszínre.
Ez a blog azért jött létre, hogy olyan dolgok is megírásra kerüljenek, melyeket egyetlen újság sem hozhat le.
És mindenki elhiheti, vannak ilyen dolgok.
Az elmúlt tíz évben több tucat, már elkészült írásom nem jelent meg, mert valakinek sértette az érdekeit. Nem hazugságok voltak, csak nem lehetett megírni őket. Volt olyan, amelyik már a nyomdában volt, de utána kellett nyúlni, mert valaki így akarta.
De nem  az a lényeg, hogy én ki vagyok, mikor hol dolgoztam, vagy most mit csinálok.
Itt én is egy vagyok az internetezők világában.
Ám egyvalamit senki ne felejtsen el.
Én ezen az oldalon minden szavamat a saját nevemmel vállalom. Nem bújok álnevek mögé, nem bújok az internet óvó árnyékába.
Gondolják, hogy saját névvel hazugságokat írnék le, szándékosan és rosszhiszeműen besároznék bárkit, kockáztatva ezzel egy esetleges pert?

Fehér György
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr273205887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása