HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Kovács Zoli: Nem!

fehgyu 2012.01.31. 12:17

Tegnap látott napvilágot, hogy Kovács Zoltán, az Újpest egykori játékosa, klubigazgatója, a szurkolók kedvence egy kerülettel arrébb igazol, és a Vasas klubigazgatója lesz.
Érdekes, hogy a szakembert épp egy Vasas-Újpest edzőmeccsen értem el.
- Én is hallottam ezt a hírt, de nem a Vasas vezetőitől. Ha egészen pontosan akarok fogalmazni, akkor olvastam az egyik internetes portálon  – mondta nevetve Kovács. - De ennek a hírnek semmilyen valóságalapja nincs, azaz kategorikusan kijelenthetem, hogy senki nem keresett semmilyen ajánlattal Angyalföldről.
Felvetődött, most, hogy Bartha Csaba már csak egy fájó emlék az újpestiek számára, Kovács visszatér-e Újpestre.
Az egykori ügyvezető pár hónapos tevékenysége évekkel repítette vissza az időben, fejlettségben az Újpestet, de az ő távozása mellett is maradt még olyan személy a Megyeri úton, akivel én nem szeretnék együtt dolgozni, így az Újpestre való visszatérésem sincs napirenden. Persze nem unatkozom, járom a pályákat, nézem a meccseket. Na és a családom is nagyon örül, hogy egy kicsit több időt tudok velük tölteni.
Fehér György
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr904033281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása