HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Arcátlanság. Vagy inkább pofátlanság

fehgyu 2012.01.24. 11:18

Mint ismeretes, a Videoton a második csapatba száműzte a honi élvonal egyik legjobbját, André Alvest, mert ő nem fogadta el a számára előnytelen Dél-koreai ajánlatot, inkább Ciprusra igazolt. A Vidi szerint elárulta a klubot, de mint az a csatár nyilatkozatából kiderül, ez koránt sincs így.
Sőt! Alves ugyanis korábban több alkalommal is hosszabbítani akart, a klub pedig számos külföldi megkeresésre mondott nemet mert egyre több pénzt akart szerezni.
„A Videotonnak megvolt a lehetősége rá, hogy eladjon, de nem tette. Ekkor felvetődött a szerződéshosszabbítás lehetősége, ám ez is eredménytelen maradt, miközben újabb klubok érdeklődtek irántam. Minden egy dél-koreai ajánlattal kezdődött, amely érdekelte a Videotont, mert nagy összeget kínált az egyesület. Én eközben a csapattal az edzőtáborban voltam, ott értesültem róla, hogy a dél-koreaiak megegyeztek a klubbal, és már csak velem kell egyezségre jutniuk. Elküldték nekem is az ajánlatot, áttanulmányoztam és elfogadtam, ám amikor visszatértem Székesfehérvárra, hogy aláírjak, változtattak a feltételeken. Itt kezdődtek a félreértések, ezért nem lett semmi az átigazolásból. Aztán már itt, Magyarországon voltam, amikor az Omonia is megkeresett. Számtalan ajánlatom volt, ezért előbb a családommal egyeztettem, és úgy láttuk, a ciprusiaké a legjobb, ezért fogadtam el azt. A Videoton elküldött engem és egy vezetőt a klubtól Ciprusra, hogy meghallgassuk az Omoniát, de arról nem sikerült megegyezni, hogy azonnal elengedjenek. Amikor hazaérkeztünk, akkor szóltak a fehérváriak, hogy a második csapatnál kell folytatnom az edzéseket. Nem vagyok megbántva, csak szomorú a végkifejlet miatt, hiszen én korábban mindent megtettem a Vidiért, mindig tudásom legjavát nyújtottam a klubnál töltött három évem alatt, mindig a jó játékra és a gólszerzésre törekedtem, és alázatosan segítettem csapattársaimat. Most többen úgy vélekednek, hogy elárultam a klubot, de én nem így látom, hiszen több kecsegtető ajánlat is érkezett értem, ám ezekkel nem éltek. Többször szerettem volna hosszabbítani, de sohasem mondtak igent arra, amit kértem. Tehát inkább szomorú vagyok, hiszen mint már sokszor elmondtam, második hazámként szeretem Magyarországot, és ezen a történtek sem tudnak változtatni, mert itt tudtam igazán megmutatni, mire vagyok képes a pályán. Cipruson viszont egyezségre jutottunk. A Videotonnál tudtál, hogy megállapodni megyek Nicosiába, hiszen mondtam a fehérváriak képviselőjének, hogy az Omoniában szeretném folytatni. Végül egy vezetővel együtt utaztunk ki Ciprusra, ahol én megegyeztem az Omoniával, a Videoton viszont nem."
Ennyi a történet – legalábbis Alves szemszögéből.
Ha minden szó igaz – márpedig miért ne lenne az – arcátlanság, vagy keményebben fogalmazva pofátlanság az, amit a Vidinél művelnek, hiszen a játékos minden lépésről tudtak a klubnál, sőt, az egyik vezető társaságában utazott ki Ciprusra.
Ha minden szó igaz – márpedig miért ne lenne az – akkor nem a játékos árulta el a Videotont, hanem az egyre éhesebb vezetői, akik minden héten több pénzt akartak kisajtolni az esetleges vevőből, ám pórul jártak, és most egy fillért sem kapnak Alvesért.
Megérte?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr723743449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása