HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Lehallgattuk Kubatov mobilját

fehgyu 2012.08.21. 14:09

Augusztus 20-án, valahol Hollandiában csörög egy mobiltelefon.

- Hi, mister Moniz, Kubatov vagyok
- Hogy kicsoda?
- Kubatov Gábor. Tudja, a Ferencváros elnöke. Minden rendben.
- Hogy érti, hogy minden rendben?
- Kikapott a csapat.
- És, ez jó?
- Persze, hogy jó, így kirúghatjuk végre ezt a Détárit.
- Ja igen, most már emlékszem. Maguk hívtak el múlt hétre, hogy nézzem meg a csapatot, és hogy legyek a Fradi edzője. Aztán mégsem lettem.
- Hát igen. Múlt héten nyertünk, nem lehetett váltani. Mégsem a Balkánon vagyunk, hogy egy parádés 4-1-es diadal után kirúgjuk az edzőt.
- És akkor mit mondott az edzőnek és a szurkolóknak?
- Mit mondtam volna? Természetesen azt, hogy jó edző ez a Détári, és megingathatatlan a helye a csapatnál.
- És, mi változott mára?
. Kikaptunk. Hál Istennek. Mert mi lett volna, ha nyerünk? Akkor még mindig ez a Döme irányítaná a csapatunkat.
- De hát őt is maga hozta a csapathoz.
- Ez igaz, de azóta annyi minden megváltozott. Én bajnoki aranyat, vagy legalább dobogót ígértem a szurkolóknak, és már most 5 pont a hátrányunk. Pedig csak 4 forduló ment le. Valakit ki kellett ezért rúgni, és hát magamat mégsem küldhetem el.
- És mit szeretne most tőlem?
- Akar még a Fradi edzője lenni? Mert most itt a lehetőség.
- Eddig sem én jelentkeztem, maguk kerestek. És mikor kellene átvenni a csapatot?
- Hát holnap. Én már be is jelentettem, hogy bemutatjuk az új edzőt.
- Várjunk csak. Hiszen Ön, mint klubelnök, egy hete azt mondta a magyaroknak, hogy Détári helye megingathatatlan. Ma mégis kirúgta, és azt is elmondta, hogy már meg is van az új edző. Ilyenkor a csapatok mindenhol a világon 2-3-4 napot keresgélnek, hacsak nincs már meg az új tréner. Ön átvágta a magyarokat a múlt heti nyilatkozatával.
- Ez nem gond. Ezt már megszokták ezek az emberek. Ebben az országban nem szokás az egyenes beszéd. És úgysem veszik észre. Buták ezek, nem figyelnek erre. Csak az a lényeg nekik, hogy a Fradi jó legyen. Annyira nem szeretik ezt a Détárit, hogy ilyen kis átverésre, hazugságra oda sem figyelnek.
- És ha nem megyek?
- Akkor a Szivics lesz az edző. Évek óta úgyis azt hangoztatja, hogy nagyon szeretne a Fradi kispadján ülni. De mi magát szeretnénk. Mégiscsak egy holland edző.
- A Détári meg egy egykori világválogatott futballista, mégis megcsinálták vele azt, hogy az egyik nap még azt mondták, biztos a helye, aztán a másik nap kirúgták.
- Vele nem lesz baj. Csak visszafogadják Vecsésre. Én meg majd beszélek a vecsési büféssel, adok neki pár ezrest, így Döme legalább ingyen ihat néhány kisfröccsöt. Persze, a rövidet már magának kell majd fizetnie.
- Ez ilyen könnyen megy maguknál?
- Persze, ez Magyarország. Itt semmi nem úgy működik, mint a normális futballkultúrában. Itt hazudunk, csalunk, és ha kell, a játékosoknak sem fizetünk időben.
- És mi lesz, ha velem is ezt csinálják majd?
- Magával? Dehogy! Mégiscsak egy holland edző?
- És mi a biztosíték?
- Mi-mi? Hát a becsület szavam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr784723249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása