HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Igaza van a Vidi edzőjének

fehgyu 2012.08.13. 18:14


Természetesen nem maradhatott el a nagy monológ, a Vidi edzőjének magyarázata.
Mint ismert, Szabó Zsolt játékvezető a lelátóra küldte a portugál edzőt, és bevallom, kíváncsian vártam, mivel fog ma előállni. Nos, azt kell hogy mondjam, teljes mértékben igaza van.
- Ne felejtsük el, ennek a játéknak a futballistákról kellene szólnia – mondta ma az NS-nek.
és mint mondtam, teljesen igaza van.
A futballistákról kellene szólni, és nem róla!
Négy forduló ment el a bajnokságból, de több cikk jelent meg róla, többen beszéltek az ő viselkedéséről, mint a Vidi játékáról.
Azt hiszi, itt ő a főszereplő, pedig egyáltalán nem így van.
Itt a csapat a főszereplő.
Érdekes, hogy amikor a játékvezetőkről van szó - őszintén hozzá kell tenni, abban is igaza van, hogy ma Magyarországon a futball talán második-harmadik leggyengébb pontja pont a játékvezetés, de erről én is írtam már, így talán nem lehet megvádolni azzal, hogy védeném a sporikat – akkor a futballistáit helyezi előre, mégis minden alkalmat kihasznál arra, hogy ő kerüljön reflektorfénybe.
Minden meccsen egy igazi színházi előadást „nyom le” a kispadon, és az embernek olyan az érzése, hogy erre még egy lapáttal rátesz, amikor úgy érzi, őt pásztázza a kamera.
Minden alkalommal ott toporzékol a vonal mellett, és mindent, de tényleg mindend tud kommentálni.
 Azt meg, amit védekezés képen hozott fel a kiállítására, na azzal ki is neveteti magát.
-Igen, tapsoltam, amikor kiállított. Pedig én egyáltalán nem a játékvezetői döntést tapsoltam meg, hanem a játékosom teljesítményét - mondta.
Na, ezzel a hülye dumával már a megye 8-ban sem próbálkozik senki, mert mindenki tudja, hogy ez nagy kamu.
Már a megyei csibészek is jobb dumát találnak ki, minthogy nem is a bírót tapsoltam meg.

Fehér György

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr974710542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása