HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Megvan az igazság

fehgyu 2011.09.12. 11:54

 Az elmúlt héten két mérkőzést játszott az MTK csapata. Mindkettőt megnyerték – gratulálok nekik.
Szerdán a Ligakupában a Honvéd ellen léptek pályára a fiatalok. És ezt szó szerint kell érteni. A csapatba ugyanis mindenki bekerült, aki élt és mozgott, volt alig 17 éves játékos is a gárdába. Az összeállítás a következő volt: Groppioni - Zámbó, Póti, Kelemen, Hajdú - Nikházi(Bese), Gál, Macura(Ladányi), Vass P. - Frank(Csiki), Molnár 

A 2-0-s siker után az MTK facebokk oldalán egy hozzászóló a következőket írta: „Aki él és mozog, mindenki játszott a csapatban. Kivéve Kákonyit. Gondolom ez azért lehet, mert annyira formán kívül van, hogy nem fért be a tarcsi kispadjára sem. Továbbá kijelentem, hogy a fentieket önként, minden kényszer nélkül írtam."
A Hungária körútiak ezek után hétvégén a Gyírmótot is megverték.
A Hegedűs – Wolfe, Szekeres, Kálnoki-Kis, Vadnai, Zsidai, Kanta, Gál, Pál, Könyves, Frank összeállítású csapatból ismét hiányzott egy név.
Pontosabban kettő.
Kákonyi mellett az a Pátkai sem játszott, aki szintén nem írta alá a szerződését, és akit még150 ezer euróért, azaz 40 millióért sem engedtek el Győrbe.
Egyébként az MTK Család Hagyományőrző Egyesület facebook oldalán mindenki megtalálja Pátkai nyilatkozatát. De most itt is elolvashatja:
"Ami Domonyai László nyilatkozatát illeti van benne néhány dolog, ami nem felel meg a valóságnak. A bajnokság végeztével amikor kiderült, hogy kiesünk az első osztályból valóban beszéltem Domonyai Lászlóval, és akkor már tudtam a győri érdeklődésről. Akkor azt mondtam neki, hogy szeretnék váltani mert úgy érzem, hogy tovább kell lépnem. Előtte négy évet játszottam az MTK felnőtt csapatában, lejátszottam 100 mérkőzést, ahol úgy érzem mindent megtettem a csapat sikeréért. Természetesen szóba került a szerződés meghosszabbítása is, amire szintén azt mondtam, hogy tovább szeretnék lépni és nem kívánom meghosszabbítani jövő nyáron lejáró szerződésemet. Egyet viszont soha nem mondtam, amit a klubigazgatónk a nemzeti sportnak lenyilatkozott - mégpedig azt, hogy én nem vagyok hajlandó játszani a másodosztályban. Mivel mi ejtettük ki a csapatot ezért természetesen szerepet vállaltam volna a másodosztályban is. Ezek után az MTK úgy döntött, hogy nem edzhetek a csapattal, és egyedül kell készülnöm külön edzésekkel. Úgy gondolom, hogy az elmúlt négy év alapján nem ezt érdemeltem.”
Külön kiemelném a következő mondatot: „Ezek után az MTK úgy döntött, hogy nem edzhetek a csapattal, és egyedül kell készülnöm külön edzésekkel.”
Nem mondom, hogy az igazságot keresem tovább – mert már megtaláltam.
Persze, továbbra is le lehet tagadni. Ahogy eddig is letagadták.

Fehér György

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr413220372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása