HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Aranyköpések 2012

fehgyu 2012.12.29. 19:25

Két nap múlva lezárjuk a 2012-es évet.
Sok újság, internetes oldal megvonja a maga egyenlegét – és érdekes módon mindenhol az jön ki, milyen nagyot fejlődött a futballunk.
Vitatkoznék ezzel a megállapítással, de nem teszem.
Inkább összegyűjtöttem néhány érdekes, mosolyt fakasztó nyilatkozatot az évből.

 - Egy sorban szerepeltem vele. (...) Akik láttak minket együtt focizni, azt mondták, nem néztünk ki rosszul, ezen felbuzdulva meg is kérdeztem Balázstól, nem keres-e csatárt az Anzsi. Azért egy Eto'o, Kenesei pároshoz szívesen adnám a nevem, még akkor is, ha a levezetéshez pillanatnyilag fiatalnak érzem magam - mondta Kenesei Krisztián, a Haladás játékosa januárban egy debreceni teremtornán.

- Az az érzésem, ő már gyerekkorában eldöntötte, hogy nem focista lesz. Pedig nagyon jó feje volt a játékhoz, nagyon jól látott a pályán. Amolyan Gerd Müller – típusú játékos volt – mondta januárban Nagy László olimpiai bajnokunk Orbán Viktorról, aki Felcsúton még a játékosa volt.

 - Detektívekkel kerestetnek. Ügyes fiúk lehetnek. Még a németek is tudják, hogy az állandó lakcímem Budapesten van, sőt, az osztrák közlekedési hatóság is ide postázza azokat a büntetőcédulákat, melyeket Ausztriában kapok a tilos helyen való parkolásért – mondta Lothar Matthaus az egyik magyar újság megkeresésére azzal kapcsolatban, hogy nem sikerült a magyar bíróságbak kézbesíteni neki egy végzést, ezért nyomozókkal kerestetik Németországban – pedig akkor Ausztriában dolgozott.

 - A támadójátékunk nulla volt, a védekező játékunk mínusz egy – mondta februárban Romanek János, a Szolnok akkori vezetőedzője a szegedi 0-4 után.

 - Ó semmi probléma, így legalább bekerülök a válogatottba – mondta márciusban Tőzsér Dániel, miután csapatkapitányként a kispadon találta magát Genkben, mióta kiderült, nyártól a Genoában folytatja. És láss csodát, tényleg bekerült.

 - Jézusom! Ezt kihagyta?! Én ezt berúgtam volna – mondta a korábbi olimpiai bajnok Szabó Bence a Vasasban futballozó fia helyzetéről az egyik mérkőzésen.

 - Gólgazdag mérkőzés volt, amelyen végül nem esett gól – mondta Vincze Ottó az áprilisi a Real Madrid – Valencia meccsről.

 - Nem is tudom, mikor szerepelt ilyen gyatrán az Újpest. Talán amikor én voltam a vezetőedző. De én le is mondtam – mondta áprilisban Göröcs János.

 - Csak odamentem a bejárathoz, és annyit mondtam: Dzsudzsak, Dinamo – mondta Dzsudzsák Balázs azzal kapcsolatban, milyen könnyen jutott be a Lenin Mauzóleumba.

 - Svájc! És nem csak azért, mert nemrég megverte a németeket. Vártuk, hogy a hazai Eb-n majd kijön nekik a lépés, de az nem sikerült úgy, ahogyan szerették volna. Szerintem most Svájc lehet az a kiscsapat, amely majd meglepetést okoz - mondta Kovács Kálmán, a magyar válogatott egykori játékosa arról, kit tart titkos esélyesnek a futball Eb.-n. Az alpesi ország csapata ki sem jutott a tornára...

- Akik nem akarták tudni a másik meccs eredményét, azok most megnézhetik az összecsapást. Egyébként a németek nyertek 2-1re – mondta az MTV stúdiójában Somogyi Dia a futball Eb.-n.

 - Nem hiszem, hogy kegyvesztett újpestiekkel kellene feltöltenünk a keretünket. Ha a kiselejtezendő játékosok komoly értéket képviselnének, akkor a Megyeri úton is kapnának lehetőséget – mondta augusztus végén Varga Endre, a Vasas ügyvezetője arról, szívesen látnának-e újpesti játékosokat a keretbe. Majd gyorsan igazoltak egy halom légióst, igaz, az NBII-ben csak három játszhat egyszerre, így több olyan, külföldi játékost is fizetnek, akik egyáltalán nem játszhatnak. Megérte.

 - Nem fogok bujkálni. És kolostorba sem vonulok – mondta Bene Ferenc miután kirúgták Pápáról, és megkérdezték tőle, mihez fog ez után kezdeni.

 - Csúnya dolgokat mondtam. Úgy gondolom, a játékosok lelki világát is megsértettem egy picit, de direkt. Ők meg a pályán nyújtott teljesítményükkel tettek engem letargikus állapotba – mondta Véber György csapata, a Mezőkövesd egyik bajnokija után szeptemberben.

- Ha valakinek teher a zsinórban aratott hat győzelem, az menjen vagont pakolni, vagy a Bosnyák téri piacra pakolni. A győzelem ne legyen teher. Felkészültem a károgó hangokra is, de erre csak azt tudom mondani, hogy négy pont előnnyel vezetjük a tabellát – mondta szintén Véber György, miután csapata a Balmazújváros elleni 2-1-es vereséggel elveszítette hat meccs óta tartó veretlenségét.

 -  Az igazság az, hogy hős akartam lenni, de hülye voltam – mondta Tornyi Barnabás egy, a Sandy hurrikán tombolása alatt történt esetről. A szakember látta, hogy dőlnek ki a fák a környéken, de még arrébb akart állni a kocsijával, amikor arra is rádőlt egy úgy, hogy már benne ült. A tréner kisebb sérülésekkel megúszta a balesetet.

  - Tegnap Óz a nagy varázslónál jártam és a szokásosat kértem játékosaim számára, erőt, bátorságot és szívet. Ezt megkaptam, legközelebb Aladdinhoz megyek - mondta Horváth Ferenc, a KTE vezetőedzője csapata Eger elleni 2-0-as győzelme után.

- Egyelőre Egervári Sándor 11-0-ra áll. Ennyiszer nem vette fel a telefont Huszti Szabolcs, amikor a kapitány hívta – mondta Csányi Sándor, az MLSZ elnöke.

 - Örülök annak, hogy a Videotont felemelték a mennyekbe, de meg kell jegyeznem, amikor a Ferencvárossal az EL-csoportkörében szerepeltünk, akkor arra csak legyintettek az emberek, mert mindenki Bajnokok Ligáját akart. Nehéz az összehasonlítás, másak az anyagi lehetőségek is, de véleményem szerint az a Ferencváros tíz pontot verne a bajnokságban a mostani Videotonra – mondta Szűcs Lajos, a Lombard Pápa jelenlegi, az FTC egykori kapusa

 - Ez egy férfias játék. Aki nem rúg, az menjen el balerinának. Normális mérkőzés volt, külföldön is hasonló stílusú meccsek vannak – mondta Vaskó Tamás, a Kecskemét válogatott védője, miután a Haladás játékosai és vezetői túlzott kecskeméti keménységről panaszkodtak.

 - Nem ültem le a kispadra, nem is voltam beírva a jegyzőkönyvbe, hanem a rendezői padon ültem. Igaz, nem volt rajtam sárga mellény, mert ha azt fel kellett volna vennem, valószínűleg örökre felhagyok a labdarúgással kapcsolatos összes tevékenységgel. Azért odáig nem jutok el...- mondta Aczél Zoltán arról, hogyan követi a megye egyes Veresegyház meccseit, amelynek a szakmai munkáját segíti.

 - A bíró is ember, így tévedhet, de ne tévedjen! – mondta Híres Gábor, a Balmazújváros mestere, aki szerint a klubok egzisztenciája szempontjából sok múlik a játékvezetők teljesítményén.

 - Nagyon szeretem Garami Józsefet, aki évek után is ugyanolyan játékstílust játszat a csapatával, és a sikerek alatt is ugyanolyan szerény tud maradni ….mint amilyen én szeretnék, de nem tudok – mondta Tomiszlav Szivics Garami Józsefről.

 - Magyarországon rengeteg olyan futballista van, aki egy fröccsért árulja sztorijait a kocsmában, de legbelül fáj a lelkiismerete, mert tudja: nem tett meg mindent azért, hogy komoly futballista legyen, és ezzel komoly pénzt keressen – mondta Horváth Ferenc, a Kecskemét edzője decemberben

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr54986814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása