HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Ez a REAC halált jelentheti

fehgyu 2012.02.28. 15:37

Nem tudom, mi járhat most Forgács József fejében, de....
Néhány évvel ezelőtt közreműködhettem a REAC Sztory című könyv megírásában, és akkor volt szerencsém személyesen is megismerni a XV. kerületi klub tulajdonosát. Bevallom, kevés ilyen korrekt emberről tudok a magyar futballban.
Nem ígér sokat, de amit megígér, azt odaadja.
Mindig, időben.
Elfogadta, hogy a gárda nem olyan erős, hogy stabil NBI-es csapat legyen, és a kiesés után, a másodosztályban is kiállt mellette. Emellett odafigyelt, hogy mindig feltörekvő, fiatal és tehetséges edzője legyen a csapatnak. Törekedett arra, hogy egy szerethető, családi csapatot hozzon létre, melyben arra méltó játékosok szerepelnek.
Elgondolni sem tudom, mi járhatott akkor a fejében, amikor két hete kiderült, egyik játékosa elcsalta a meccset.
„Nem tudok napirendre térni az események felett, nem tudtam feldolgozni a történteket Huszonkét éve dolgozom a labdarúgásban, időt és pénzt nem kímélve tettem a dolgom. Most csak kérdések dübörögnek a fejemben. Például az, hogy mire is ment el az elmúlt két évtized... Ezért dolgoztunk? Nem gondoltam volna, hogy egyszer mi is belekerülünk. Világéletemben a tiszta sportért dolgoztam, csak erre áldoztam. Tényleg nem tudom, most mit tegyek. Tanácstalan vagyok. Abban sem vagyok biztos, hogy érdemes volt-e annyi energiát fektetnem a labdarúgásba." -  – jelentette ki a klubtulajdonos a Nemzeti Sport február 17-i számában.
Ám ennél sokkal rosszabb perceket élhet át ma.
Délelőtt ugyanis a REAC hat jelenlegi, illetve korábbi játékosát állították elő a nyomozók a fogadási botránnyal kapcsolatban.
Félő, hogy a tulajdonos egyszer csak azt mondja: neki elege van mindenből. Nem csinálja tovább, nem ad több milliót a sajátjából
„A REAC addig létezik, ameddig ő finanszírozza. Ha befejezi, mindennek vége." - mondta ezzel kapcsolatban Kutasi Róbert klubigazgató, aki 11 éve dolgozik a palotai klubbért.
Bevallom, én drukkolok a csapatnak, hogy túlélje történelme talán legmélyebb krízisét.
Drukkolok Forgács Józsefnek, hogy túltegye magát a megrázkódtatáson.
Drukkolok Kutasi Róbertnek, hogy olyan játékosokat tudjon a csapathoz csábítani, akiknek büszkeség ebben a klubban játszani.
És drukkolok azért, hogy ezek a Mocskos Csalók megkapják méltó büntetésüket, soha többé ne mehessenek futballpályára.
És drukkolok annak, hogy tettük ne a REAC végzete legyen.
Fehér György

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr14220284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása