HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Ügyvéd kerestetik

fehgyu 2013.06.05. 11:22

Ügyvédet keresek. Ügyvédet, mert Domonyai László, az MTK klubigazgatója feljelentett rágalmazásért. Sőt, polgári peres eljárást indít, mert szerinte a polgári megítélésén sokat rontott az, hogy megírtam, az MTK-nál korábban nem edzhettek és játszhattak azok a játékosok, akik nem írták alá a szerződésüket.

Múlt hónapban levelet hozott a postás.
Levelet, melynek a bíróság volt a feladója.
Nagy érdeklődéssel nyitottam ki, és meglepve láttam, hogy én, mint vádlott vagyok benne megnevezve, a feljelentő pedig Domonyai László.
Aki szerint kimerítettem a BTK 1978 évi IV. törvény 179§ (2) bekezdés b) és C) pontjában leírt nagy nyilvánosság előtt érdeksérelmet okozó rágalmazás vétségét.
Ezzel a cikkel:
http://mifocink.blog.hu/2011/09/04/mtk_s_zsarolas

Hozzá teszem, az MTK az írás másnapján rögtön küldött egy helyreigazítási kérelmet – igaz, nem nekem, hanem a cikket az oldalra kitevő indexnek.
De én azt is megjelentettem, másnap.
Íme:
http://mifocink.blog.hu/2011/09/05/kakonyit_allitolag_nem_zsaroltak_az_mtk_szerint

Múlt hónapban azonban kiderült, hogy Domonyai úr feljelentett, így bírósági meghallgatásra voltam hivatalos. Azt mondjuk nem értem – bár nem vagyok járatos ilyen ügyekben –, hogy ha feljelentés születik ellenem, én, vádlottként hogyan nem jártam a rendőrségen legalább egy kihallgatáson. Mert gondolom, egy feljelentés nem rögtön a bírósághoz, hanem a rendőrséghez kerül. Ráadásul a papírokból kiderül, hogy a feljelentés 2011 októberében született, azaz másfél évvel ezelőtt.
Na de mindegy, ezzel nem is akarok foglalkozni.
A meghallgatáson próbáltak minket kibékíteni, bár én soha nem haragudtam Domonyai úrra. Sőt, miután tisztában vagyok vele, milyen helyzetben van a magyar futball, ténykedésének egyes részletei előtt elismeréssel fejet hajtok. Sőt, a bíróságon elhangzott állításával szemben soha nem írtam azt, hogy ő tett volna zsebre bármilyen pénzt.
Domonyai úr azonban hajthatatlan volt, elmondta, a büntető eljárás mellett polgári peres eljárást is indít, mert az írás után nagyban romlott az ő társadalmi megítélése.
Nos, egyrészről nem hiszem, hogy az én írásaim ilyen hatással lennének a közvéleményre, másrészről fogalmam sincs, a cikk megírása előtt milyen volt Domonyai úr társadalmi megítélése, és ez hogy változott az írás megjelenése után.
Azt viszont tudom, milyen a megítélése a saját játékosai szemében.
De ezzel azt hiszem, ő maga is tisztában van.
Talán nem véletlen, hogy eddig több volt MTK játékos is jelezte, szívesen tanúskodik, és elmondja, velük is hasonlóan bántak, mint a cikkben nevezett játékosokkal.
Köztük olyan futballista is, aki a magyar válogatott tagja.
Mondjuk ez nem nagyon tetszett Domonyai úr ügyvédjének, aki valahogy nem szeretné, ha volt MTK-s játékosok állnának sorba tanúskodni.
Csak ő tudja miért.
De szívesen várom még játékosok jelentkezését, akik hasonlóan jártak az MTK-nál.
Na de egy szónak is száz a vége: mivel jelenleg nincs jogi képviselőm, a széles nyilvánosság előtt keresek egy ügyvédet, aki képviselne az ügyben.
Mint ahogy az ügy minden részletét a széles nyilvánosság elé fogom tárni, hogy lássa mindenki, miként működik ez a dolog.  

Fehér György

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr635345166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bömböcz 2013.06.28. 14:05:40

A Gaudi-Morvai féle jogszolgáltatást javaslom.
regi.fusz.hu/vakbarat/olvas.php?id=7082
Esetleg a Szeszák Gyula bácsit. szeszak.hu/
Ha még nem késő...
Üdv.:
Csak a nemzetifoci és csak a felcsút!
süti beállítások módosítása