HTML

Facebook

Friss topikok

Linkblog

Köszönet Szekeres Tamásnak és a Fradinak

fehgyu 2013.04.20. 13:30

Korábban írtam egy cikket, mely arról szólt, hogy a kis, Pest megyei csapat edzőjeként minden NBI-es és NBII-es klubot megkerestem, és segítséget kértem tőlük.
Na, nem nagyot.
A csapat, ahol edzőként tevékenykedek egy 800 házas kis település csapata. Nem túl jó körülmények között, és nem is túl sok pénzből élünk. Megkerestem hát a profi klubokat, hátha valamelyikük segít egy garnitúra mezzel, pár labdával, vagy bármivel, amit mi használni tudunk.
(A bejegyzés itt olvasható: http://mifocink.blog.hu/2012/10/03/teszt_340)
Nem sok sikert vártam, de azt gondoltam, egy próbált megér.
Hát kérem, nem hogy sehonnan nem kaptunk semmit, de senki nem is válaszolt.
Egyetlen sort sem.
Akkor megígértem, ha valahonnan, valamikor mégis kapunk valamit, akkor a pozitív példát épp úgy megírom, mint ahogy megírtam a negatívot.
Kérem szépen, jelentem kaptunk ajándékot.
Nem is akár milyet.
Néhány héttel ezelőtt egy hirtelen ötlettől vezérelve írtam egy e-mail Szekeres Tamásnak, kérdezvén, nem kaphatunk-e 100 széket a Ferencváros bontásra ítélt stadionjából, ha már úgyis kidobják őket.
És láss csodát, két nap múlva jött a válasz: bármikor mehetünk a székekért. Már el is hoztuk azokat.
Sőt, megkaptuk a vasszerkezetet is, így csupán az oldalsó tartó elemeket kell majd legyártanunk.
Ennek köszönhetően hatalmas változások lehetnek, lesznek a nyáron a kicsiny csapat háza táján. Egy nyertes pályázatnak köszönhetően új kúttal ellátott öntözőrendszer épül, de a tervünk az, hogy a sporttelep kerítését 2 méterrel kijjebb visszük, és a pálya egyik oldalán található löszfalnál elbontjuk a korlátot, így oda a nézők jövőre már nem mehetnek. Ellenben így egy-egy métert szélesítenénk a pályát, a kispadokat átvinnénk a löszfal elé, helyükre pedig egy 80-90 fős lelátót építünk majd, melyet természetes „Albert Flórián lelátóra” keresztelünk majd.
És hogy milyen összetartó kis társaság van a csapatnál bizonyítja: terveink szerint az összes munkálatot júniusban megcsináljuk. Nagy részét mi, játékosok, edzők, társadalmi munkában.
De a sok munka közepette sem felejtünk el köszönetet mondani az ajándékért.
Köszönjük Szekeres Tamás, köszönjük Ferencváros!

Fehér György

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mifocink.blog.hu/api/trackback/id/tr585236281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása